Patiënt

Itsme aanmelden EID aanmelden EID aanmelden

Zorgverstrekker

Itsme aanmelden EID aanmelden

Technische problemen

Ik meld me aan

NE PAS SUPPRIMER
Ik heb een identiteitskaart die na maart 2014 werd afgegeven
  • Zorg ervoor dat u de laatste versie van de eID-software heeft.
  • Als de software al op uw computer is geïnstalleerd, de-installeer deze dan en installeer de nieuwe versie.
  • Start uw computer opnieuw op
Ik heb een nieuwe identiteitskaart ontvangen?
  • Zorg ervoor dat u ook de laatste versie van de eID-software heeft.
  • Verwijder de certificaten van uw oude identiteitskaart in uw browser.
    • Om het oude certificaat van uw identiteitskaart te verwijderen, opent u uw Internet Explorer browser en klikt u bovenaan rechts op het wieltje.
    • Kies in het dropdownmenu ‘Internetopties’. Klik in het venster op het tabblad ‘Inhoud’. Klik eenmaal in het tabblad ‘inhoud’ op ‘certificaten’. Kies het certificaat van uw oude identiteitskaart en verwijder het.
  • Log in op het platform van het Brussels Gezondheidsnetwerk. Gebruik als browser altijd Internet Explorer.

Om uw profiel te updaten met uw nieuwe identiteitskaart klikt u op de knop ‘updaten’. Een venster bevestigt de update van uw gegevens.

Ik ben de pincode van mijn identiteitskaart vergeten

De codes worden dan binnen een termijn van drie weken naar uw gemeentebestuur gestuurd en dat stelt u op de hoogte zodra ze beschikbaar zijn. Hoewel het voor de aanvraag ervan niet nodig is om u te verplaatsen, moet u zich wel persoonlijk melden bij de dienst Bevolking om uw nieuwe pincode aan uw eID te koppelen.

Ik heb mijn identiteitskaart geblokkeerd
  • Houd het originele document met de PUK-code bij de hand.
  • Neem contact op met de dienst Bevolking van uw hoofdverblijfplaats om uw identiteitskaart te deblokkeren of uw pincode te wijzigen.
Foutmelding « Ontbrekende instemming »

Als deze boodschap verschijnt wanneer u inlogt op het platform van het Brussels Gezondheidsnetwerk, heeft u uw toestemming waarschijnlijk elders geregistreerd dan op het platform van het Brussels Gezondheidsnetwerk. Om toegang te krijgen tot uw gedeeld gezondheidsdossier moet u zich specifiek inschrijven op het Brussels Gezondheidsnetwerk. Door u met behulp van uw identiteitskaart en uw pincode in te schrijven, authenticeert u zich op beveiligde wijze en krijgt u zo toegang tot uw gedeeld gezondheidsdossier.

Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de administratieve dienst van Abrumet.

Share This