
Technische problemen
Ik meld me aan
Foutmelding
Ik krijg de melding "Verbinding geblokkeerd: potentiële beveiligingsdreiging"
Wanneer u op de knop “Patiënt” klikt, verschijnt er een foutmelding:
“Verbinding geblokkeerd: potentiële beveiligingsdreiging”.
Mogelijke oplossingen:
1. Schakel tijdelijk uw antivirusprogramma uit
Sommige antivirusprogramma’s kunnen het SSL-certificaat blokkeren dat de website als veilig herkent. Probeer uw antivirus tijdelijk uit te schakelen en probeer opnieuw verbinding te maken.
2. Leeg het cachegeheugen van uw browser
Chrome :
-
Klik op de drie verticale puntjes rechtsboven.
-
Ga naar Meer hulpprogramma’s > Browsegegevens wissen.
-
Kies de periode en de gegevens die u wilt verwijderen (bijv. afbeeldingen en bestanden in cache).
-
Klik op Gegevens wissen.
Firefox :
-
Klik op de drie horizontale lijnen rechtsboven.
-
Ga naar Geschiedenis > Recente geschiedenis wissen.
-
Kies de periode en de te verwijderen elementen (cache, cookies, enz.).
-
Klik op Nu wissen.
Safari :
-
Ga naar Ontwikkel > Leeg caches.
Als het menu “Ontwikkel” niet zichtbaar is, activeer het via Voorkeuren > Geavanceerd.
Edge :
-
Klik op de drie horizontale puntjes rechtsboven.
-
Ga naar Instellingen > Privacy, zoeken en services.
-
Onder Browsegegevens wissen, klik op Kies wat u wilt wissen.
-
Selecteer Afbeeldingen en bestanden in cache en klik op Nu wissen.
Aanmelden met eID
Ik heb een nieuwe identiteitskaart
Wanneer u zich aanmeldt met uw eID, verschijnt er een venster met de beschikbare certificaten in uw browser.
Zorg ervoor dat u het juiste certificaat selecteert.
Ik ben mijn pincode vergeten
Twee opties zijn mogelijk:
-
Vraag de codes opnieuw aan bij de dienst Bevolking van de gemeente waar u officieel verblijft.
-
Dien uw aanvraag online in via de website van de FOD Binnenlandse Zaken.
De codes worden binnen drie weken naar uw gemeentebestuur gestuurd, dat u verwittigt zodra ze beschikbaar zijn.
Hoewel u de aanvraag vanop afstand kunt indienen, moet u zich nadien persoonlijk aanbieden bij de dienst Bevolking om uw nieuwe pincode aan uw eID te koppelen.
Ik heb mijn identiteitskaart geblokkeerd.
Na drie mislukte pogingen om uw pincode in te voeren, moet u zich begeven naar de dienst Bevolking van uw hoofdverblijfplaats, met het originele document waarop uw PUK-code staat vermeld.
Daar kunt u uw pincode deblokkeren of wijzigen.
Aanmelden via Itsme
FAQ & helpdesk
Aanmelden met beveilingscode
Europese authenticatie
Vragen of eIDAS
Probleem met de browser
Ik kan geen verbinding maken met mijn browser
Twee mogelijke oplossingen:
-
Update uw browser naar de meest recente versie
-
Probeer een andere browser om te controleren of het probleem zich blijft voordoen
Partners
Het Brussels Gezondheidsnetwerk verenigt alle openbare en privéziekenhuizen in Brussel, evenals de Nederlandstalige en Franstalige huisartsenverenigingen in Brussel (FAMGB en BHAK). Wij zijn de ideale partner voor elk project dat te maken heeft met e-gezondheid in het Brussels gewest.




















